Cansız Mankenler - Skavlyn

Cansız Mankenler (Trap) from skavlyn on Vimeo.

 



Cansız Mankenler İsimli Trap Parçamız Yayınlanmıştır.Keyifli Dinlemeler.Türkçe Rap & Trap

Sosyal Link:

Spotify: spoti.fi/3mPJLFp

Apple: apple.co/2GcRwUQ

Deezer: http://bit.ly/2RU5ZI4

Tidal: http://bit.ly/2Hsbuf3

Soundcloud: bit.ly / 3kNt9wk

Amozon: amzn.to/3mQribP

Youtube Müzik: http://bit.ly/3cBqB1h


Cansız Mankenler Sözleri:


Hala kaybettiğin burda ne var

Hala kaybettiğim birşeyler var

Kaybedemem artık bunlar yoklar

Kaybedemem ayrıldı bak yollar


Bilim kurguydu hayallerim benim gelecekten

Hayrete düştüm kaldım ben başa dönüdüm yine gelecekken

Dünyadan alacaklıydım bir ton ve dertle kalacak yer

Lazımdı tutunamadık her biri cansız mankenler


Dudaklarındaki ruj gibiydi parlak ama geçici

Yaklaştım fakat olmadı gözleri kibirli biriydi

Hakediyor derken anlamalıydın yalanda değildi

Makarayı çoktan geçtik şuan ciddi olaylar peşinde gibiyim


Yakardım dünyayı ben bana öyle bakınca

Çekmiştim tüm acıyı dünyaları yakınca

Nerdeymiş aklımdaki gezip öyle tozunca

Yalan olana kadar ölmem inan


Hala kaybettiğin burda ne var

Hala kaybettiğim birşeyler var

Kaybedemem artık bunlar yoklar

Kaybedemem ayrıldı bak yollar


Göz gözü görmüyorkende kaybettim inancımı

Urgan bağlamış hayallerime toplum kaçık

Yığınla birikmiş düşüncelerimin boynu bükük

Yazıp çizmekle olmaz çünkü gerçeklerde bundan büyük


Düşmüştüm çoktan beni kaldıranda olmadı bil

Birşeyler yapmak için zamana direndik durmadı kin

Bardak taşalı çok oldu bir kaç kişiydik olmadı bil

Duymadı bir duymadı bir

Hiç yorum yok