Cehennemin İçi (Trap)

 



Cehennemin içi - Skavlyn

Sözler:

Nakarat:

Arama  biziki cehennemin içindeyiz bilin 

Aklın kalır bende ama çözemedin hiç içimi

Yakamadın gidiş biletimi vah

Kültür popüler olunca geri dönün 


Şimdi buralardan uzak bi yerdeyim 

Kolay değildir ki öyle yapmak konuşunca herşeyi 

Yazdıkların kadar yalandan bir çocuktun

Ve unutma  2006 mikrofonun başında


Konuşmaman normal ağzındakini çıkarlan

Kapandı bak defterinde nefretime beklerim 

Laçka olmuş bedenlerden ibret almam ben

Çabalamana gerek yokki zaten onlar görmezler


Dipte oyun moyun fark edermi düzü koyun 

Cepte mangır yokken bile başarmaktır zoru

Ama forum karalama platformu düşünmeden yorum

Akılsızlar toplanırken ellerinden benim borum


Nakarat:


Arama  biziki cehennemin içindeyiz bilin 

Aklın kalır bende ama çözemedin hiç içimi

Yakamadın gidiş biletimi vah

Kültür popüler olunca geri dönün aa


2.Verse :


Kemik vermediklerimde hepte avladı bu

Yalan kokan hareketlerle milleti tavladın

Biz gezerken arabayla sokaklarda yanladıkda

Çok bildiğini zannedenlerde hep dibleri boyladı


uzaydan bi rocketim def edip geri çekilin çek

elini çekerim getirme veto ederim

patlayan bi bomba gibiydim ve kefeni delerim

deki neki bedenin bededeli cebimden öderim


Aldandın bide dvd fakat olmadı bunlar reyting değil

Beatini bil beni beklettin keli bilgili bunları

Kekletti çek foto bunları  pil bitti nere 

Gibi geldi bide  beklettin

Dur bide bunları giydirdim teki deli gibi bunlara  emretti


Nakarat:


Arama  biziki cehennemin içindeyiz bilin 

Aklın kalır bende ama çözemedin hiç içimi

Yakamadın gidiş biletimi vah

Kültür popüler olunca geri dönün















Hiç yorum yok