Ringde Doğduk - Skavlyn Feat Vassal

Ringde Doğduk - Skavlyn Feat Vassal





spotify: spoti.fi/3mPJLFp​
Apple: apple.co/2GcRwUQ​
Deezer: bit.ly/2RU5ZI4​
Tidal: bit.ly/2Hsbuf3​
Soundcloud: bit.ly/3kNt9wk​
Amozon: amzn.to/3mQribP​
Youtube Müzik: bit.ly/3cBqB1h

Ringde Doğduk Skavlyn Verse :

Ölüm olup sana geri gelicem moruk farkedemedin daha  içindeki o kolu 
Ama benim nefretim daha dinmedi yeri gelir piçim ama üzerinden inmedim
Köle gibi vaktini geçirip harca benim için iyi iş çıkardı kalçan
Ama dansöze döndün iyice  hadi iyisin karaköyde tanga giyicen

Betin benzin atmış olum doldu vaktin yaşama lan kara leke oldun
Kendi çapımdayım üç iki bir ama beyninde kan yok dayar ekibim
Hikayeden anlat pembe lordum ama bilmiyorlar bizi çünkü ringte doğduk
Elimdeki makinalı gördü korktu ama fake atarken bi erkek oldun 


Açık ara gidiyoken hep bi lady başı boş beş leş ama yine hep dikeydin
Kara fondoten bi leke beydin neydin bana gebeydi ceketimi alıp ineydim
Para var çöpe giden her bi lokma godoman boğazına düğüm tek faz yakadan
Kalabalık etme ki dengi webte güzel olur ölümünü bizden beklemekte


Yazar ama klaviden elindeki not book arkana bakma kaç elindeki not bu
Problemim benim hep konuşuruz aga net çantada keklik bu olamaz ki bize  denk 
Bocaladın iyice bi f5 çek tiribe girme müzik bana entegre kalın gelir
Beni bi dinle içindek kinle boşa kürek çeker ama dangalak tipinle

Nakarat :

Bu eni konu tırıvırı
Bu müziğin tınıları 
Koy yerine kalamarı
Dur yeniden Taramalıı wow

Ringde Doğduk Vassal Verse :

Elim açık bu bak müziğin reyonu 
Seni koydum bir kabuğa müzik skavlyn ceosu
Dene gene woa geri dur woa
Hamile bir kadın patron gibi bağırır woa

Çok eminim bundan geri bass
Sefalet caracas tan çıkar kana bass
Elim ass bu müzik getto ya savaş dursa
Ben feronun saçı kadar flowu varsa

Dur dilim örülü benim pankartla
Kal benim yanımda bu bandana kanla
Sakın anlama, nasıl bir tonlama
joker akraba yorumu gibi sallama

Deyim yerinde bu karavana giz
Eni konu biz gerekirse gene diz gebe siz
Genesis yahudinin mottosudur ben aziz
       gene peace ben hapiss

Müzik artık böyle iş adamı  
Fakat mclerin çoğu neden gişe elemanı 
Gelip bir fiş alın yıkıma dair
Otoriyeyi skm her daim


Kanala Abone OL : http://bit.ly/2JiXsuk​
Başka Videolar İçin : https://youtu.be/lkc4tonIRKA​

Sosyal Medya:
İnstagram ►https://bit.ly/3bbHrSE​
Twitter ► https://bit.ly/38YZtWA

Hiç yorum yok