Güvenme Onlara-Skavlyn Feat Vassal Trap Şarkı

Güvenme Onlara-Skavlyn Feat Vassal

Güvenme Onlara-Skavlyn Feat Vassal

Güvenme Onlara-Skavlyn Feat Vassal


Güvenme Onlara (Don't trust them)

Kanala Abone OL : bit.ly/2JiXsuk

Başka Videolar İçin : youtu.be/lkc4tonIRKA

Sosyal Medya:
İnstagram ►http://bit.ly/3bbHrSE
Twitter ► bit.ly/38YZtWA
Sound Cloud ►http://bit.ly/2Jnk255



Sözler:

Heryerdeyiz biriktirdiğim bu çabalar
Kendinden geçmeyen hep bu yaralar
Yaklaşma banada geçer buradan
Anlattım bu defa

Yalnız Başımada Kalmak Çabamdı
Çantamı Alıp Hep Aradan Kaçandım
Durmayan Bi Müzik Gibiydim
Anahtar Olup Hep Kapıyı Açandım

Şehirlerde Politikalar
Kaygılarla Dolu Olan Holiganlar
Gerçeklerden hep kaçınırdın
Karakteri Gibi Yalan olanlar..

Hala benim aklımdayken dudaklarından
dökülenlere bir bak
Zoraki kalbin atınca bunlardan durmadan kaç
Yanlış giden ne varki benim aklımda değil
Döküldü yaprakları bu son baharın burda kal


Genç Kalandım evet Ölüme İnat
Gördüm Ederdin Paraya Biat
Mekanlardayız elimizde votka
Kime ne bundan lannn
Güvenme onlara Güvenini Hepte Boşa Çıkaranlar
Başımıza bela olanlar bunlar kaderimle oynama öte yana kay lan


Gelecek için bi tedirginim  Zamanım Olmadı evimdeyim
Aydınlık Varken Mum Işığını göndermeyin
Karga gibiydin boşa öten kötü kokularla baş döndürdün
devamı gelmedi vefalı ol Gözlerdn hep Irakta Ol.



Vassal Sözler:

Asla geri adım  m atma, kablumbağa her zaman kazanır,
Özgürlük sandığın şey arttıkça, yalnızlık çoğalır,
Dokunmadan sevmeye çalışırsan, sanmam kalınır,
Kaderimi, eğlencemi, sevgimi her şeyi birisine teslim edip, aklımı bırakıp

Her şeyi yönlendirilen, konuştukça susturulan, duymayı unutan
Bu kulakları kesip at, kaosun içinden çıkar doğrular
Bulmam ben, beni bulll,
Senin istediğin mucize değil, tarih değil, bankada bu!
Kargaşa bu! Darmaduman huy!
   
Aslında en salağı yapar, bunları duy! yavaşça yülseldim dur!
Gerçekler konuşunca kaybolunurrrr,, kaybol
Ben işşizim, sen çalışıyorsun ama aynı şeyi yapıyoruz 
hukukun olmadığı gibi,Sizler ölürken kimse olmayacak

Hiç yorum yok