Kırgınım Şarkısı Ve Sözleri - Skavlyn

Kırgınım Şarkısı Ve Sözleri - Skavlyn

Kırgınım Şarkısı Ve Sözleri - Skavlyn




Yalancının birinin boynuna dolanacağım belki Herkes gibiydin benim için Yalandan birinin saçlarını okşayacaktım kendim Kadere uymak gerekir dedim O kalbinizi başka birine verirmiysiniz atsın diye vermezdiniz ölürsünüz ben verdim gerektiğinde Çok şey dememe gerekte yoktur İtirazım yok hiç birşeye Umarım bilirler kıymetini Çünkü evim gibi görüyordum herşeyini Ama yıkıldı evimde barkımda İçinde kül oldum yangınla Yangın Kaçtım ama kaçacak yerimde yoktu Uzak ol katlanmam gerek buna Aşka yalan deme bunu Allah yaratmış Bende bilmiyorum ne yaptığımı şaşırdım Gözümün önünden gittiğini görmek Ölümden beterken ne olup bittiğini görmemen. İçimde o kadar çok biriktin ki anlatamam Bana çok güzel bakardı de anlat ona Bazen kaçırışlarımdır gözlerimi Merak ederim bazen canım beni özledimi Ömür boyu yokum Öyle karar verdin seçtiğin oydu Kulaklıkla sabahlara kadar uyuduğum Doğru melek oldun gökyüzünde doğdun. Kabuğuma çekildim gördüğün birtaneyim İçim onla dolu aşkı nar taneleri Anlatma ki bahaneni Bitti ve yaşandı herşey umarım böyle iyidir

Hiç yorum yok